Робота сайту

Відновити пароль на сайті sportforall.gov.ua досить просто. Достатньо перейти на спеціальну сторінку «Відновлення паролю», і у відповідне поле додати адресу електронної пошти, яку ви вказували під час реєстрації на сайті.

Одразу після цього вам на електронну пошту надійде лист зі спеціальним посиланням, перейшовши по якому ви зможете встановити новий пароль для свого облікового запису.

Зверніть увагу, що час від часу в роботі усіх поштових сервісів трапляються затримки, тому іноді, електронний лист може надійти із затримкою до 2 годин.

Також, не забувайте перевірте перевіряти папку «Спам»

Якщо у вас виникли труднощі під час відновлення паролю, зв’яжіться із нами через форму електронного звернення, і ми спробуємо вам допомогти.

 

Реєстрація на сайті sportforall.gov.ua відбувається досить просто. Користувач повинен перейти на сторінку реєстрації і заповнити потрібні дані, після чого, на вказану електронну пошту буде надіслано лист. Для підтвердження реєстрації користувач повинен перейти за посиланням у цьому листі, після чого обліковий запис буде активовано.

Зверніть увагу, що час від часу в роботі усіх поштових сервісів трапляються затримки, тому іноді, електронний лист може надійти із затримкою до 2 годин.

Також, не забувайте перевірте перевіряти папку «Спам»

Перейти до реєстрації  

Реєстрація на сайті sportforall.gov.ua потрібна для того, щоб користувач отримав доступ до функцій, доступних виключно для зареєстрованих відвідувачів сайту.

До таких функцій належить компонент «Питання/Відповідь». Фактично, це компонент, який дозволяє вести діалог із менеджером сайту на самому сайті, при чому, весь діалог зберігається в особистому кабінеті користувача.

Перейти до реєстрації  

Компонент «Питання/Відповідь»

Компонент «Питання/Відповідь» дозволяє зареєстрованим користувачам сайту спілкуватись із представником ВЦФЗН «Спорт для всіх» шляхом обміну текстовими повідомленнями.

Після того, як користувач зареєструвався на сайті, і заповнив форму в розділі «Поставити питання» його повідомлення отримує статус «Нове», і надсилається до менеджера ВЦФЗН «Спорт для всіх». Після деякого часу, потрібного підготовку відповіді, менеджер пише зворотне повідомлення, діалог змінює статус на «В роботі», і користувач отримує сповіщення на свою електронну адресу.

Користувач в особистому кабінеті на сайті sportforall.gov.ua може продовжити діалог із менеджером. У випадку, якщо на питання була надана вичерпна відповідь, статус діалогу змінюється на «Відкрито».

Усі відкриті та закриті питання зберігаються в особистому кабінеті користувача в прозділі «Мої питання».

Не знайшли відповідь?

Надішліть нам своє питання за допомогою форми зворотного зв'язку.

Ви можете заповнити форму на сторінці електронного звернення (не потребує реєстрації на сайті), або скористатись функціоналом Питання/Відповідь (потрібна реєстрація на сайті). В будь-якому випадку ми отримаєм ваше повідомлення, і надішлемо відповідь.